Skin deep zw
Kijk even mee

Portfolio

Ik mocht al heel wat mooie klussen doen voor fijne klanten. Hier zijn er een paar. Meer uitleg nodig? Bel of mail maar even!

Salta Group

NCOI Opleidingen heeft in de loop der jaren heel wat labels onder zijn paraplu verzameld. Dat zorgde voor nogal wat onduidelijkheid vanuit merkoogpunt, want NCOI is natuurlijk zelf ook nog steeds een ijzersterk merk. Robert van Zanten en zijn team besloten om de bedrijfsstructuur om te gooien en 1 moedermaatschappij te vormen. Dat werd Salta Group. En ik mocht helpen met het merkverhaal en de websitecopy.

  • klant: Salta Group/NCOI
  • opdrachtgever: 2605 Marketing
  • media: website
  • mijn bijdrage: merkverhaal en copy

Centraal Beheer

Deze bekende Apeldoornse verzekeraar wilde een feelgood-actie aan het einde van het jaar. Wij bedachten de Even Apeldoorn Bollen; een doosje oliebollen om weg te geven aan iemand die wel een hart onder de riem kan gebruiken. Dat konden de klanten van Centraal Beheer wel waarderen.

  • klant: Centraal Beheer
  • opdrachtgever: Emotion
  • media: DM, EDM, Facebook
  • mijn bijdrage: concept en copy

NS Fietsenstalling

De nieuwe fietsenstalling op het Jaarbeursplein is groot, innovatief en echt anders dan anders. Dat vroeg om een speciale aanpak. Dus bekeken we het hele verhaal eens vanuit de fiets. Conclusie: die wil echt niets anders meer. Dit concept wordt nu gebruikt voor elke nieuwe stalling van de NS. Kijk maar.

  • klant: NS Stations
  • opdrachtgever: Emotion
  • media: flyer, bouwdoek, reversed graffitti, Facebook
  • mijn bijdrage: concept en copy

Connexxion

Haarlem en Alkmaar hebben een groot parkeerprobleem. In het centrum is vaak geen plekje meer te vinden. Connexxion heeft een kant-en-klare oplossing; met de bus naar het centrum! Daaromheen bedachten wij een fijne actie. Een probeeraanbod van 5 gratis kaartjes, onder de aandacht gebracht met een opvallende lokale campagne.

  • klant: Connexxion
  • opdrachtgever: Emotion
  • media: moving billboards, promoteam, Facebook
  • mijn bijdrage: concept en copy

OV-chipkaart

Het terugvragen van saldo is makkelijker geworden. Mensen vergeten nu eenmaal nog wel eens uit te checken. Daar hoort natuurlijk een echt simpele campagne, dus daar hebben we voor gezorgd.

  • klant: Translink, de partij achter de OV-chipkaart
  • opdrachtgever: Emotion
  • media: ov-bussen, Facebook, flyer, video-screens metrostation
  • mijn bijdrage: concept en copy

Statie

Statie is een initiatief van Pluryn. Er werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op een erg toffe locatie: het station van Apeldoorn, in een gebouw waar vroeger de koningin op de trein stapte. Je kunt er wachten, werken en lekker eten. Bij de lancering hoorde natuurlijk een praktische website met goede teksten.

  • klant: Pluryn
  • opdrachtgever: Coolbrand
  • media: website
  • mijn bijdrage: copy en SEO

Gemeente Wassenaar

De gemeente Wassenaar biedt heel veel diensten online aan. Maar veel inwoners maakten daar nog geen gebruik van. Dat moest anders. De oplossing: een eenvoudige campagne die uitlegt en activeert.

  • klant: Gemeente Wassenaar
  • opdrachtgever: Emotion
  • media: website, Facebook, abri, huis-aan-huis
  • mijn bijdrage: concept en copy

CODA Apeldoorn

CODA Apeldoorn is museum, archief en bibliotheek in 1. Een flinke instelling waar iedereen in Apeldoorn wel eens komt. In 2018 kregen ze een nieuwe website en daar moest uiteraard goed copy in, inclusief SEO. Doen we!

  • klant: CODA Apeldoorn
  • opdrachtgever: CODA Apeldoorn
  • media: website
  • mijn bijdrage: tekst en SEO